Alla inlägg under juli 2012

Av Alexsandra - 29 juli 2012 23:33


                                                  
                Tjenixen!


 Idag har jag, min assistent och en kompis till henne, varit på restaurang (Restaurang Evergreen)  och ätit god kinamat. Restaurangen har dessutom fått ny kock, så det var en underbar middag, så nu är jag mätt, glad...... och trött.


 Gonatt

Av Alexsandra - 28 juli 2012 18:46


                                                                  Tjingeling! 


 Jaha, så har jag haft uppehåll härifrån, igen. Men nuså......  


Itisdags var jag o mina assistenter i Danmark......, nä, det blev inga wienerbröd med choklääääde. Vi spelade, stojade, åt goda smörgåsar och levde livet. Vi hade som sagt, sketsköj! Imorgon, ska jag, min ass o en kompis ut o äta kinamat, muuuumms va gött de ska bli!!


Tjing tills nästa gång


Av Alexsandra - 18 juli 2012 23:36


                                                Hej!


 Nu ikväll, har jag lyssnat på Karlavagnen, där en av världens bästa artister, Nanne Grönwall har varit programledare o ska vara det, imorgon och på lördag också.


För övrigt har jag varit i Majorna o gått en härlig promenad m min assistent.


 Gonatt alla!



 

Av Alexsandra - 6 juli 2012 14:50


Tjing!

 

Det var ett tag sen. Hmmm, har glömt att blogga nu ett tag. 

Idag är jag hos min ass, vi ska äta god laxmiddag, muuuummms!

 

Ha det så bra i regnet, så länge, Tjingeling

 

 

 

 

Presentation


Välkommen =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards