Direktlänk till inlägg 23 september 2012

laxmiddag

Av Alexsandra - 23 september 2012 18:21


  23/9

 

                        USCH, vad jag är dålig på att logga! Hmm, ja ja.

 

 Idag är jag hos min assistent o äter god laxmiddag m potatis o romsås. Sen ska vi spela bingo,        vem vet kanske får någon av oss bingo o vinner....., en miljon kanske?

 Om jag får skryta, så har jag ju fått bingo i tre veckor, i rad nu. 

 

 På onsdag bär det av till öronläkaren, ska ÄNTLIGEN göra avgjutning för min hörapparat, SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT.

 

 Ha det bra, tills nästa gång. Tjing!

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexsandra - 3 mars 2015 23:48

                                                                 Förälskelse                                    Förälskelse är underbart!                              Förälskelse kan vara lätt,                              Det kan vara sv...

Av Alexsandra - 3 mars 2015 22:20

                                                                     Dikter                                                         Att kämpa                                  Att kunna/orka kämpa för någonting                            ...

Av Alexsandra - 2 mars 2015 02:30

                                                                 Hallojsan!    Nu var det längesen, som jag var här inne och loggade. Egentligen borde jag väl sova såhär dags, men saken är den att jag inte kan sova, känner mig alldeles för orol...

Av Alexsandra - 3 februari 2014 21:48

                                                            
Halloj, alla glada!    Detta var längesen, nästan så jag hade glömt min logg o hur det är att logga he he.    Fast egentligen har det väl inte hänt så mycket, sen sist. förutom a...

Av Alexsandra - 10 augusti 2012 18:16

                                                          Goddagens!    Nu var det ett tag sen, igen! Hmm, ja ja jag ska skärpa mig, med bloggen.    Vad har hänt sen sist, då? Jo, jag var ju i Danmark, med mina assistenter, sen har det väl...

Presentation


Välkommen =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards