Alla inlägg under mars 2015

Av Alexsandra - 3 mars 2015 23:48



                                                             Förälskelse

 

                                 Förälskelse är underbart!

                             Förälskelse kan vara lätt,

                             Det kan vara svårt,

                             Det kan vara FRUKTANSVÄRT JOBBIGT!

Av Alexsandra - 3 mars 2015 22:20





                                                                     Dikter

 


                                                      Att kämpa

 

                               Att kunna/orka kämpa för någonting

                                                       är viktigt.

 

                                                       Om du har

                                                     eller har haft

                                                   en svår sjukdom

                                      MÅSTE man kämpa, för att bli frisk.

 

                                              Du, som  har klarat av

                                                        att kämpa

                                              har gjort STORT framsteg.

 

                                                            Du

                                                        min vän,

                                                   FORTSÄTT SÅ!!!

 

 

 

 

                                                         Vänskap

 

                                                         Vänskap

                                                      är något fint.

 

                                                         Vänskap

                                                  är något man ska

                                                       ta vara på.

 

                                                          Vänskap

                                                          ska vara

                                                          livet ut.                 

Av Alexsandra - 2 mars 2015 02:30


                                                               Hallojsan!

 

 Nu var det längesen, som jag var här inne och loggade. Egentligen borde jag väl sova såhär dags, men saken är den att jag inte kan sova, känner mig alldeles för orolig, för det.

 

 Mycket har hänt sen sist. 2013, träffade jag en person, som jag snabbt började tycka väldigt mycket om, och som jag dessutom blev förtjust i.

 

 Men så 2014, blev personen mer innåtvänd, men fortfarande så var jag o dessutom andra personer, i min tillvaro SÅÅÅÅÅ SNÄLLA O SÅÅÅÅ GULLIGA!


 

 I mitten av 2014, blev jag väldigt sjuk o inlagd på sjukhus, men jag fick ingen fastställd diagnos kände i alla fall jag. I december var det dags igen, men då fick jag mer hjälp o dessutom den hjälp, som jag skulle fått i maj.

 

Då berättade läkarna att: Hade jag kommit in till sjukhuset en eller två dagar senare, så hade de troligtvis inte klarat mig, utan jag hade dött.

 

Sen i år, i början på januari, hände en personlig sak, som var o är fortfarande FRUKTANSVÄRT JOBBIG, mer eller mindre, så jag ska träffa en kurator snart o få prata av mig. 

 

Såja, nu har jag fått skriva av mig också, sov gott o god natt!

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards